سفارش تبلیغ
صبا ویژن
(دوشنبه 103 اردیبهشت 10 ساعت 6:36 عصر )
در آغاز سرما خود را از آن بپایید و در پایانش بدان روى نمایید که سرما با تن‏ها آن مى‏کند که با درختان . آغازش مى‏سوزاند و پایانش برگ مى‏رویاند . [نهج البلاغه]

پایگاه اطلاع رسانی مباشری

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006

برخی از دستاوردهای جمهوری اسلامی-1

برخی از دستاوردهای جمهوری اسلامی-2

برخی از دستاوردهای جمهوری اسلامی -3



  • کلمات کلیدی :
  • » موسی مباشری
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    اصول ترک و درمان اعتیاد به مواد مخدر



  • کلمات کلیدی :
  • » موسی مباشری
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    مشروح بیانات رهبر معظم در اجتماع بزرگ بسیجیان خراسان شمالیبسیج، کلیدی طلایی و هدیه خداوند به ملت ایران است
    رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع هزاران نفر از بسیجیان استان خراسان شمالی، بر تلاش دست‌اندرکاران برای حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کردند.
    به گزارش فرزانگان امیدوار به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششمین روز از سفر به استان خراسان شمالی، عصر امروز (دوشنبه) در جمع هزاران نفر از بسیجیان این استان، تأکید کردند: بسیج، کلیدی طلایی و هدیه خداوند به ملت ایران است و همچنانکه تاکنون گره های فراوانی را باز کرده، در آینده نیز پیش برنده مسائل مهم و مورد نیاز کشور و جامعه خواهد بود.
    حضرت آیت الله خامنه ای، "بسیج" را از جمله تجربه های موفق و مهم نظام بر شمردند و با اشاره به ضرورت مطالعه و تعمق مستمر در ویژگی های این تجربه ی درس آموز افزودند: بسیج، پدیده بی نظیری است که در یک معنا، قبل از پیروزی انقلاب، در حضور ایثارگرانه مردم و "حرکت عظیم، انقلابی و بسیجی ملت" متجلی شد و نهضت اسلامی را به پیروزی رساند.
    ایشان، بسیج را در معنای رایج آن، همزاد انقلاب خواندند و افزودند: البته در دو انقلاب بزرگ دیگرِ چند قرن اخیر، یعنی انقلاب فرانسه و انقلاب اکتبر شوروی سابق نیز مردم حضور انبوه داشتند اما بسیج ملت ایران دارای خصوصیات منحصر بفردی بوده است.
    رهبر انقلاب حرکت سازمان یافته را از جمله این خصوصیات دانستند و خاطر نشان کردند: "سازماندهی" بسیج کمک کرد که این حرکت عظیم مردمی راه را گم نکند و از انحراف و کج روی مصون بماند.
    ایشان "ایمان و عمل بر اساس تکلیف" را از دیگر خصوصیات مهم بسیج برشمردند و خاطرنشان کردند: حضور مردم در انقلاب های دیگر، عمدتا متکی بر احساسات بود و به همین علت در بسیار از مسائل به خطا و تقابل کشیده شد اما ایمان عمیق بسیج، باعث شد این "حرکتِ توده ایِ سازمان یافته" ضمن برخورداری از احساسات بشری، در صراط مستقیم حق حرکت کند.
    رهبر انقلاب حضور همه قشرهای مردم در بسیج را دیگر خصوصیت بارز و منحصر بفرد این حرکت خواندند.
    ایشان خاطر نشان کردند: شهری و روستایی، نوجوان و پیرمرد، زن و مرد، تحصیلکرده و غیر تحصیلکرده، استاد، دانشجو، نویسنده، شاعر، متخصص، کارگر، صنعتگر، پزشک، مخترع و همه و همه قشرهای مردم در این مجموعه عظیم، شگفت آور و پر رمز و راز حضوری موثر دارند.
    "پا به رکاب بودن" ، سومین خصوصیتی بود که رهبر برای بسیج برشمردند.
    ایشان به استناد حضور بسیج در همه صحنه های سی و سه سال افزودند: با گذشت زمان، بر چهره نسل اول بسیجیان، گَرد پیری نشسته است اما پدیده استثنایی بسیج به برکت حضور پی در پی نسل های نوظهور، همچنان جوان و پر نشاط و کارگشا به حیات طیبه خود ادامه میدهد.
    حضرت آیت الله خامنه ای برای تبیین بهتر اهمیت بسیج در سرنوشت کشور و ملت، همه را به تأمل و تدبر در این واقعیت دعوت کردند که چرا کسانی که حرف و عملشان بر اساس رادیو رژیم صهیونیستی تنظیم میشود در درجه اول علیه بسیج شعار میدهند؟
    ایشان خاطر نشان کردند: کسانی که آینده موفق و سرافراز این ملت و جمهوری اسلامی را برنمی تابند تلاش میکنند کلید طلایی دستیابی به این آینده روشن یعنی "بسیج" ، را در چشم ملت کوچک کنند اما به برکت فهم و هوشیاری مردم، موفق نخواهند شد.
    رهبر انقلاب مطالعه در خصوصیات بسیج و تلاش برای تبدیل این ویژگی ها به فکر و فرهنگ جامعه را ضروری دانستند و در عین حال خطاب به بسیجیان خاطر نشان کردند: حضور در بسیج افتخار است اما به شرط اینکه صلاحیتهای حضور در بسیج، حفظ و تقویت شود.
    ایشان خودسازی مستمر را از جمله نیازهای یک بسیجی برشمردند و افزودند: تقوا، دوری از گناه و توجه و تضرع به درگاه احدیت، از جمله ویژگی های ضروری بسیجیان است که باعث ارتقاء تواناییهای روحی، "نورانیت درون و برون"، افزایش صبر و استقامت و شکوفایی "ابتکار و جوشش درونی" میشود.
    حضرت آیت الله خامنه ای ایثار و از خود گذشتگی را ویژگی دیگری خواندند که بسیجیان باید آن را در خود تقویت کنند.
    رهبر انقلاب همچنین بصیرت را خصوصیت بسیار مهم و ضروری برشمردند که بسیجیان و همه مردم به آن نیازمندند.
    ایشان بصیرت را "تشخیص خط و نقطه درگیری با دشمن" دانستند و تأکید کردند: برخی، نقطه درگیری با دشمن را اشتباه میگیرند و توپخانه خود را به سمت آن نقطه بکار می اندازند در حالیکه دوست در آنجا قرار دارد نه دشمن.
    رهبر انقلاب از همین زاویه وارد بحث انتخابات شدند و در انتقاد از برخی رفتارها و گفتارها افزودند: برخی رقیب انتخاباتی خود را شیطان اکبر به حساب می آورند در حالیکه شیطان اکبر، امریکا و صهیونیزم است نه رقیب جناحی و انتخاباتی.
    ایشان افزودند: در حالیکه عناصر انتخاباتی، ادعای اسلام میکنند و در خدمت اسلام و انقلابند برخی طرفداران آنها چرا و به چه مناسبت، طرف مقابل را شیطان میدانند؟
    حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید مجدد بر ضرورت تشخیص صحیح "خط و نقطه درگیری با دشمن" افزودند: البته گاهی ممکن است یک فرد در لباس خودی باشد اما حرف های دشمن را تکرار کند، این فرد را باید نصیحت کرد و اگر نصیحت موثر واقع نشد باید با او حد و مرز و خط فاصل تعریف کرد.
    ایشان خطاب به اینگونه افراد خاطر نشان کردند: شما که با همان نگاه و احساسات رژیم صهیونیستی ولو با ادبیات دیگر جلوی جمهوری اسلامی می ایستید و با همان منطق امریکا با نظام اسلامی عمل می کنید پس چه فرقی با رژیم صهیونیستی و امریکا دارید؟
    رهبر انقلاب با انتقاد از افراط و تفریط در تشخیص دوست و دشمن گفتند: عده ای از این طرف می افتند و با دشمن هم، معامله دوست می کنند و عده ای دیگر از آن طرف می افتند و با اندک اختلافی، دوست را دشمن تصور می کنند.
    حضرت آیت الله خامنه ای در همین زمینه افزودند: البته ممکن است اختلافات، عمیق و بزرگ هم باشد اما در هیچ حال نباید دوست را به جای دشمن گرفت.
    ایشان در بخش پایانی سخنانشان با اشاره به انتخابات سال آینده، چند مسئله مهم را در باب انتخابات بیان کردند.
    رهبر انقلاب با رد کامل ورود زود هنگام برخی به عرصه انتخابات تأکید کردند: انتخابات نزدیک نیست ولی برخی از همین حالا وارد این عرصه می شوند که اصلا این مسئله را تأیید نمی کنم زیرا هر چیز باید در جای خود و وقت خود انجام شود.
    حضرت آیت الله خامنه ای سه نکته را بعنوان نظر، فکر و آرزوی خود در انتخابات بیان کردند: نکته اول مشارکت عظیم مردم در انتخابات.
    ایشان در این زمینه تأکید کردند: شرکت عظیم مردم در انتخابات مصون کننده است و از هم اکنون تمام تلاش دست اندرکاران باید بر این مسئله مهم متمرکز شود که حضور مردم، در انتخابات خرداد 92، حضوری گسترده باشد.
    رهبر انقلاب، رقم خوردن نتیجه انتخابات به صرفه و صلاح انقلاب و ایران را دومین نکته مورد نظر خود در باب انتخابات اعلام کردند و افزودند: باید همه از خدا بخواهند و چشمان خود را نیز باز کنند تا نتیجه انتخابات، گزینشی خوب و همراه با صلاح انقلاب و کشور باشد.
    ایشان خاطرنشان کردند: البته معنای این مسئله این نیست که اگر کسی، فردی را نپسندید با او بداخلاقی و برخورد تند کند.
    رهبر انقلاب افزودند: کسانی که خود را صالح و دارای اهلیت میدانند در موقع لازم وارد عرصه شوند و مردم هم آنها را حقیقتا با معیارها بسنجند و برای انتخاب فرد مورد نظر خود تلاش کنند.
    ایشان با اشاره به اینکه در آینده نیز مسائلی را درباره انتخابات بیان خواهند کرد بعنوان سومین نکته افزودند: انتخابات مایه آبرو و افتخار کشور است و همه مراقب باشند که این مسئله مایه بی آبرویی نشود.
    ایشان با اشاره به ایستادگی ملت در مقابل فتنه سال 88 خاطر نشان کردند: عده ای سعی کردند آن انتخابات را مظهر اختلاف وانمود و جنجال سیاسی طبیعی انتخابات را به فتنه تبدیل کنند که البته ملت در مقابل آن ایستاد و هر وقت هم شبیه آن اتفاق بیفتد ملت در مقابل آن خواهد ایستاد.
    حضرت آیت الله خامنه ای همچنین سلامت انتخابات را مسئله ای اساسی و مهم دانستند و افزودند: در همه دولتها از جمله در شرایط کنونی فرض ما بر این بوده است که مسئولان با وجدان الهی وارد می شوند و انتخابات سالم است، البته لازم است مراقبت های گوناگون از جهات مختلف برای سالم بودن انتخابات صورت گیرد.
    رهبر انقلاب در پایان تأکید کردند: از خداوند مسألت می کنیم این آزمایش را هم برای ملت ایران مبارک گرداند.
    در ابتدای این دیدار سردار سرتیپ نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: مجموعه بسیج پیگیر جدی تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه های جهاد علمی، جهاد فرهنگی و سیاسی، جهاد اقتصادی و جنگ نرم است.
    همچنین سردار سرتیپ دوم پاسدار "یوسف علیزاده" فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: 250 هزار بسیجی استان با تشکیل حلقه های تربیتی صالحین، تقویت و توسعه ورزشهای عمومی و بومی، اردوهای جهادی دانشجویی و دانش آموزی و تقویت توان رزمی خود، اهداف شجره طیبه بسیج را دنبال میکنند.
    اجرای کشتی چوخه و سرود دستجمعی از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.



  • کلمات کلیدی :
  • » موسی مباشری
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    مسئولان در آستانه انتخابات فضای سیاسی کشور را جنجالی نکنند
    فرزانگان امیدوار:حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو با بیان اینکه گاهی یک حرف یک عمل نسنجیده و عمل نابجا موجب تلاطم در محیط سیاسی می شود، تاکید کردند: همه مسئولین باید آرامش سیاسی کشور را حفظ کنند تا فضای سیاسی کشور جنجالی نشود.
    به گزارش مشرق،‌ حضرت آیت الله خامنه ای امروز دوشنبه در جمع مردم شیروان با تاکید بر اینکه مردم این دیار در انتخابات دشوار و بزرگ سربلند بیرون آمده اند، اظهار داشتند: مردم این خطه باید به خود ببالند و خود را برای موفقیت ها در کارهای بزرگ در آینده آماده کنند.
    ایشان افزودند: یکی از برجستگی های این شهر و استان همزیستی افراد مختلف با یکدیگر است که همه این اقوام در کنار هم برادرانه و مسلمانانه زندگی می کنند و امیدوارم جوان های شما در آینده کشور عزیزشان چهره های درخشان دیگری تحویل جامعه بدهند و این امیدی است که دور از دسترس نیست.
    مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه هوشمندی آگاهی و بصیرت مردم عزیز ما در این استان و در سراسر کشور موجب شده است که کشور ما از یک ثبات سیاسی مستمری برخوردار باشند بیان داشتند کشورهای قدرتمند، زورگو و تجاوزگر یکی از سلاح هایشان این است که در کشورهایی که طمع ورزیده اند و می خواهند سلطه خود را مستمر کنند بی ثباتی ایجاد کنند و بین مردم آن کشور و همچنین با همسایگانشان اختلاف بیندازند تا بی ثباتی به وجود آید .
    رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دشمنان قصد دارند ثبات و امنیت سیاسی کشور را برهم بزنند اظهار داشتند: یک ملت اگر ثبات سیاسی داشته و از آرامش برخوردار باشد ملت فرصت می کند در میدان های گوناگون به مسابقه های بزرگ بشری وارد شود و پیشتاز باشد و اگر کشوری در سایه امنیت نباشد در علم، صنعت و عزت ملی نمی تواند خودش را به جلو بکشد.
    ایشان افزودند: این انقلاب به برکت بصیرت مردم توانسته است به کوری چشم دشمنان یک کشور باثبات به وجود بیاورد .
    حضرت آیت الله خامنه ای ایجاد بی ثباتی را یکی از سیاست های دستگاه استکبار دانستند و تصریح کردند: دشمنان در اوایل انقلاب با ایجاد اختلاف های قومیتی می خواستند بی ثباتی ایجاد کنند اما موفق نشدند و بعد از آن نیز با تهاجم یک همسایه دیوانه و افسارگسیخته سعی داشتند امنیت کشور را به هم بریزند و از داخل نیز گروهک هایی به آنان کمک کردند اما آنچه که می خواستند 180 درجه برخلاف میلشان تمام شد و نه تنها جنگ تحمیلی ثبات را بر هم نزد بلکه اتحاد کشور را بیشتر کرد.
    مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه ملت و مسئولین باید قدر این ثبات و امنیت سیاسی کشور را بدانند، فرمودند: البته ملت قدر این آرامش را می دانند اما صحبت من با کسانی است که می خواهند قدرنشناسی کنند و با اعمال نادرست و کج تازی های خود سعی می کنند این ثبات را در کشور به هم بزنند.
    حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: وظیفه قوه مجریه، مقننه و قضائیه این است که مراقب باشند بدخواهان نتوانند آرامش و ثبات کشور را برهم بزنند.
    رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از بیانات خود خاطرنشان ساختند: ما در چند ماه بعد مساله " انتخابات " را داریم باید همت مسئولان این باشد که "آرامش سیاسی" را حفظ کنند و نگذارند فضای سیاسی متشنج و ناآرام شود.
    ایشان تصریح کردند: عامه مردم به مصالح کشور با نگاه درستی می نگرند، در طول این سه دهه هر جا مسئولیت متوجه مردم بود به بهترین وجه انجام دادند، دشمنان می خواستند مردم را دچار اختلاف و تشتت آراء کنند تا از مصالح کشور و پیشرفت غافل شوند، اما مردم از خود بصیرت نشان دادند و همه امور از لطف خداوند سرچشمه می‌گیرد.
    حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: مردم مومن و متوجه به حقایق هستند، سفارش ما به مسئولان این است که مراقب باشند دشمن نتواند این آرامش و استقرار که در کشور وجود دارد بر هم بزنند. مسئولان این استقرار و آرامش را حفظ کنند و نگذارند تلاطم بوجود آید گاهی یک حرف و اقدام نابجا موجب "تلاطم در محیط سیاسی" می شود.
    ایشان ادامه دادند: مردم استحقاق دارند که مسئولان این همه وقت خود را صرف حل مشکلات آنها کنند.
    رهبر معظم انقلاب در خصوص مشکلات استان خراسان شمالی اظهار داشتند: در شهرستان های خراسان شمالی کارهای زیادی وجود دارد که نمایندگان و قوه مجریه موظفند در راستای حل مشکلات مردم کار کنند.
    ایشان ادامه دادند: مردم به مسئولان اطمینان داشته باشند، زیرا نیت آنها خوب است و قصد خدمت به مردم وجود دارد، اما گاهی سلیقه ها درست نیست و گاهی امکانات فراهم نیست، باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات برطرف شود.
    مقام معظم رهبری مهمترین مشکل شهرستان شیروان را بیکاری خواندند و افزودند: مسئله اعتیاد در این استان و این بخش وجود دارد. من به جوانان هشدار دادم و از آنها خواستم جوانان عزیز را پرشور و بامقاومت می بینم. جوانان این استان از نظر فرهنگی جزو پیشروان هستند، این جوانان باید در مقابل و مبارزه با خطر مهلک اعتیاد پیشرو باشند.
    ایشان با تاکید بر اینکه مردم در همه جای کشور سرحال و بانشاط هستند، اظهار داشتند: دشمنان و آنهایی که می خواستند با تحریم مردم را خسته و افسرده کنند، این اجتماعات عظیم مردم را ببینند که مردم چقدر در صحنه حضور دارند و اراده آنها در دفاع از نظام مستحکم است.
    مقام معظم رهبری افزودند: دشمنان سعی می کنند در خبرگزاری هایشان خبرها را کمرنگ کنند و حضور مردم را کمرنگ نشان دهند اما واقعیات را خودشان می بینند.
    حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنانشان در خصوص راهکارهای حل مشکلات اقتصادی ادامه دادند: در زمینه مسائل اقتصادی که دشمنان بر آن متمرکز شدند برای پیشرفت اقتصادی سه عنصر "نگاه علمی"، "برنامه ریزی مدبرانه به دور از کندی، تنبلی، شتابزدگی، کوتاهی" و "ثبات و استمرار سیاست ها" را مورد توجه داشته باشید.
    ایشان تاکید کردند: دشمنان همچنان که در بخش های دیگر نتوانستند کاری کنند، در مقابله با اقتصاد ایران هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
    رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: حضور مردم با بصیرت و توأم با عزم و اراده است، مردم با حرکات خود نشان می دهند که دشمنان دروغ می گویند و مغرضانه قضاوت می‌کنند.
    حضرت آیت الله خامنه ای خاطر نشان کردند: برخی از رویدادهای داخلی هم نه عمدا بلکه غفلتا مطابق میل دشمنان می گویند مردم خسته شدند در حالیکه خودشان خسته اند، مردم هرجا که احساس کنند وظیفه ای وجود دارد با اهتمام و عزم راسخ وارد می شوند.
    منبع : پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری



  • کلمات کلیدی :
  • » موسی مباشری
    »» نظرات دیگران ( نظر)
    بیانیه سپاه تهران بزرگ به مناسبت آغاز زعامت امام خامنه‌ای
    اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی بعد از امام مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب است

    خبرگزاری فارس: در بیانیه سپاه تهران بزرگ آمده است: اقتدار و مجد و عظمت انقلاب اسلامی بعد از رهبری امام راحل(ره)، مرهون ایستادگی، همت، صلابت و تدابیر حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

    خبرگزاری فارس: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی بعد از امام مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب است

     

    به گزارش خبرگزاری فارس، متن بیانیه سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ به شرح زیر است:

     چهاردهم خردادماه 1368 مظهر ایمان و تبلور اعتماد،احیاکننده بینش دینی، پدر مستضعفان جهان، زینت‌بخش دل مومنان، روح خدا بادلی آرام وقلبی مطمئن به خداپیوست.آن روز، نه تنها ایران اسلامی که دل و دیده خیل عظیمی از پیر و جوان در سراسر جهان در غم عزای آن پیر طریقت عشق سوخت.در روی این کره خاکی دلها از هجرانش لبریز از اندوه گردید.فرزندان خمینی بر سر و سینه می زدند و نوای وا اماما به عرش اعلا بلند شد و هرجادیده بیداری بود خود را صاحب عزا می دانست.پدران و مادران شهدا، دلاور مردان و رزمندگان جبهه های نبرد، دولتمردان و سیاستمداران از هجران دولت یار عاشقانه گریستند و عالمان دین پا برهنه از جماران تا بهشت زهرا (س) را عارفانه پیمودند تا بار دیگر بوی او را استشمام نمایند.دشمنان نظام اسلامی که پایه های ظلم وجورشان با حرکت خروشان امام خمینی(ره) به لرزه در آمده بود و نهضت آن منجی محرومان در سراسر دنیا بساط زورگویی و زورمداری آنها را بر چیده بود با شیندن رحلت جانگداز امام در خیال پلیدشان خطور کرد که دیگر انقلاب نوپای اسلامی ایران تمام شده است و آنها می توانند  به یکه تازی خود ادامه دهند اما وقتی نام سیدی دیگر از تبار حسینیان به زعامت ملت شنیده شد تمامی نقشه هایشان نقش بر آب و رویاهایشان به کابوس مبدل شد.غم جانسوز رحلت معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی تنها با نام امام خامنه ای (مدظله العالی ) التیام یافت و دل و دیده مومنان و معتقدان و شیفتگان و دلسوزان نظام با انتخاب رهبری خلف و فرزند صالح خمینی (ره) که بارها درزمان حیات طیبه‌اش بر رهبری او تاکید می‌نمود و در هر محفلی تحسینش می کرد و او را شایسته سکانداری انقلاب می دانست روشن و منورگردید.عصر رهبری امام خمینی(ره) گرچه سخت و سرشار از حوادث و اتفاقات و هجمه ها و حمله ها بود و در ده سال از هدایت پیامبر گونه اش فرماندهی هشت سال نبرد همه جانبه با دشمن بعثی را برعهده داشت اما بر همگان روشن و مبرهن است که در زمان حال، رهبری امام خامنه ای(مدظله‌العالی) که همزمان با عصر بیداری اسلامی در جهان عرب و مبارزه علیه سرمایه داران و زورمداران غربی شده است و فتنه گران داخلی و خارجی با جنگ نرم به نبرد با نظام شکوهمندانقلاب اسلامی برآمده اند و هر روز اجانب و بدخواهان انقلاب نقشه ای شوم را طراحی می‌نمایند، سخت‌تر و دشوارتر است.به گواه تاریخ در دو دهه پس از رحلت امام خمینی(ره) هرگاه خطری کشور را تهدید کرد تدبیر حکیمانه مولایمان خامنه ای(مدظله العالی) آن را به فرصتی مبدل ساخت و حرکتهای  مذبوحانه دشمنان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را بر باد فنا داد.بدخواهان نظام وقتی می بینند پس از بیست و سه سال از ارتحال خمینی کبیر جانهای عاشق از سراسر دنیا در مراسم سالگرد او شرکت می نمایند و برای شنیدن کلام  مولا و مقتدایشان بی قرارند، تمامی امیدشان نا امید و خوابهایشان پریشان می شود و حسرت یک روز جدایی ملت ازرهبری، بردل سیاهشان می ماند.رزمندگان سپاه حضرت محمدرسول الله(ص)تهران بزرگ ضمن عرض تسلیت بیست و سومین سالگرد ارتحال  معمار کبیر انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پانزدهم خرداد 42، آغاز رهبری امام  خامنه ای (مدظله العالی) را که همزمان با روز ولادت اولین امام شیعیان است به تمامی مسلمین جهان تبریک می گوید و اعلام می دارد که تا آخرین نفس، فدایی ولایت باقی خواهند ماند و گوش به فرمان مقتدای خویش آماده جانفشانی برای حفظ میراث بزرگ امام خمینی(ره) و آرمانهای شهیدان والامقام انقلاب اسلامی می‌باشند.به یقین رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نعمت بزرگی است که از سوی خداوند متعال بر مسلمین جهان اعطا شده و اقتدار و مجد و عظمت انقلاب اسلامی بعد از رهبری امام راحل مرهون ایستادگی، همت، صلابت و تدابیرحکیمانه معظم له است. لذا خدمتگزاران دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در این روز به شکرانه این نعمت بی کران الهی، سجده شکر بجا آورند و قدردان این احسان بزرگ ذات احدیت باشند تا به حول وقوه الهی پرچم نهضت حسینی بادستان با کفایت مقام عظمای ولایت به صاحب اصلیش  حضرت مهدی موعود(عج) سپرده شود. انشاء الله



  • کلمات کلیدی :
  • » موسی مباشری
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    نامه حضرت علامه حسن زاده آملی به امام خامنه ای-حفظه الله

     

     

    متن دست نوشته به این شرح است:

     این صحیفه نور موسوم  به " فص حکمه عصمتیه فی کلمه فاطمیه(س)" به مناسبت تخستین کنگره تجلیل و تکریم از عصمه الله الکبری و ثمره شجره الیقین و احسن منازل القرآن و بقیه النبوه و مشکوه الولایه و الامامه ، حضرت فاطمه بنت خاتم الانبیا محمد مصطفی- صلی الله علیه و‌آله وسلّم – که به فرمان همایون و خجسته رهبر عظیم الشان کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران جناب آیت الله المعظم خامنه ای کبیر – متع الله الاسلام و المسلمین بطول بقائه الشریف – در ساری مازنداران ایران برگزار می شود؛ با سلام و تحیّت خالصانه و ارائه اردات بی پیرایه، و درود و نوید جاوید ، به حضور آن قائد ولیّ وفیّ ، و رائد سائس حفیّ ، مصداق بارز " نرفع درجات من نشاء" تقدیم می گردد، و عرض می شود:" یا ایها العزیز جئنا ببضاعه مزجاه " دادار عالم و آدم همواره سالار و سرورم راسالم و مسرور دارد.14/6/1376المتمسّک بذیل الولایه: حسن حسن زاده آملی

     حضرت علامه حسن زاده آملی در پی سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان آمل در سال 1377 کتاب "انسان و عرفان" خود را به ایشان تقدیم کرده‌اند، این متن ادبی و محبت آمیز به این شرح است:

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

     

    الم تلک آیات الکتاب الحکیم هدی و رحمه للمحسنین

    با سلام و دعای خالصانه، و ارائه ارادات بی پیرایه جاودانه به حضور باهرالنور رهبرعظیم الشان کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله معظم،جناب خامنه ای کبیر- متع الله الاسلام و المسلمین بطول بقائه الشریف- ، این اثر نمونه دوران را اعنی،رساله انسان در عرف عرفان را به پاس تجلیل و تکریم و ابراز شادمانگی از نزول اجلال آن یگانه دوران در دارالاسلام و الایمان شهر هزار سنگر آمل مازندران ، از جانب خودم و از جانب همه شهروندان بزرگوار این بلدطیب و خطه شهرستان آمل بلکه از جانب همه فرزانگان گرامی و گرانقدر استان مازندران ، به پیشگاه مبارک آن ولی به حق که مصداق بارز رساله است با کمال ابتهاج و انبساط تقدیم می دارم، و عزت و شوکت روز افزون آن قائد اسوه زمان را همواره از حقیقه الحقائق خداوند سبحان مسئلت دارم.یارب دعای خسته دلان مستجاب کن.

    20/3/1377 حسن حسن زاده آملی

    دانلود سخنان علامه حسن‌زاده آملی پیرامون سجایای امام خامنه ای(حفظه الله):

     متن کامل سخنان علامه حسن‌زاده آملی پیرامون سجایای امام خامنه ای :

    رهبر عظیم‌الشأن‌تان را دوست بدارید. عالمی، عادلی،‌ رهبری، مؤمنی، ‌موحدی،‌ سیّاسی، دلداری، رهبری، انسان ربانی، پاک،‌ منزه، که دنیا شکارش نکرده من جایی سراغ ندارم که عرض کنم.

    همان که عرض کردم:
    نه شکوفه‌ای، نه برگی، نه ثمر، نه سایه دارم / همه حیرتم که دهقان به چه کار کشت ما را
    قدر این نعمت عظمی را که خدا به شما عطا فرمود، قدر این رهبرِ ولیّ وهمان عبارات که سرور عزیزم جناب استاد حدادعادل، ارائه دادند؛ رهبری، ولیی، الهی.
    الآن این انسجام ما، تکلیف شرعی ماست. مبادا عزیزان! آقایان مبادا! (این “مبادا ” را توجه داشته باشید)
    مبادا آقایان! اول انقلاب یادتان هست چند فرقه برخاستند که می‌خواستند کشور را تجزیه کنند؟ حواستان جمع باشد، مبادا این وحدت ما را! مبادا این جمعیت ما را! مبادا این کشور علوی را! مبادا این نعمت ولایت را! از دست شما بگیرند.
    خدایا به حق پیغمبر و آل پیغمبر سایه این بزرگ‌مرد، این رهبر اصیل اسلامی، حضرت آیت‌الله معظم خامنه‌ای عزیز را مستدام بدار.
    و الهی آمین، الهی آمین، الهی آمین. بعدد کلماتت آمین.



  • کلمات کلیدی :
  • » موسی مباشری
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    حضرت آیت الله بهاءالدینی

    ((این جا اعلام می کنم، آیت الله شیخ مجتبی قزوینی (وفات سال 46)قبل از سال 42 در جلسه ای اعلام کردند، محمدرضا پهلوی آخرین شاه هستند و سلطنت پهلوی با ایشان تمام است.از ایشان سوال کرده اند چه کسی رهبر می شود؟ ایشان اسم امام خمینی (ره) را آورده و فرموده اند:

    «امام خمینی رهبر می شود ، وی را اطاعت کنید.سپس جنگ رخ می دهد و مدت آن 8 سال است.(من زمان جنگ این را می دانستم) و عراق به ایران حمله می کند که در نهایت پیروزی با ایران است.»

    من این مطلب را همه جا می گویم و شما هم همه جا محکم بگویید. 4 بزرگ به من فرموده اند و هر 4 نفر هم زنده اند.سخنان این بزرگواران را هم ضبط کرده ام.من این مطلب را جدا جدا از این 4 بزرگوار پرسیده ام وبا هم نبوده اند.این 4 نفر حضرات آیات، آیت الله بها الدینی ،آیت الله امجد،جناب آقای احدی از علما و حجت الاسلام و المسلین حیدری کاشانی هستند.سال 61 آقای منتظری قائم مقام می شوند و هر 4 نفر نگران می شوند.همان سال این ها خدمت آیت الله بها الدینی (به عنوان قله خود)می روند و از ایشان در مورد رهبر آینده می پرسند.این مطالب که از آیت الله بها الدینی نقل خواهم کرد عین عبارت هاست و کسانی که مکتوب نیز می خواهند به کتاب سیری در آفاق مراجعه کنند. آیت الله بها الدینی در جواب این 3 عزیز می فرماید:

    «آقای منتظری رهبر نمی شود، همه ی امید ما فرزند عزیز زهرا سید علی خامنه ای است.ایشان را اطاعت و حمایت کنید.»

    سال 68 مجلس خبرگان به رهبری امام خامنه ای رای می دهند.بعد از فوت امام خمینی،رهبر انقلاب به دیدار آیت الله بها الدینی می روند.بسیجی ها آیت الله العظمی بها الدینی اصرار داشته اند که دست آقا را ببوسند و آقا هم نمی گذاشتند.این عالم بزرگوار وقتی امتناع رهبر انقلاب را می بیند می فرماید:

    «اجازه بدهید تا من دستتان را ببوسم تا فردا که به محضر جده ام زهرا مشرف شدم .به ایشان عرض کنم، دست ولی خود را بوسیدم >>

    ((به نقل از آیت الله فاطمی نیا)) 

    دانلود فایل صوتی فرمایشات آیت الله فاطمی نیا 

    زمانی برای امضای قائم مقامی رهبری، خدمت حضرت آیت‌الله بهاءالدینی می‌رسند، ایشان امضا نمی‌کنند.
    هر چه از فرستادگان آقای منتظری اصرار از ایشان انکار، تا آنجا که خود آقای منتظری شخصاً خدمت ایشان می‌رسد و تمام کتاب‌هایی را که درباره ولایت فقیه نوشته است، جلوی روی آقای بهاءالدینی می‌چیند.
    آیت‌الله بهاءالدینی تمام کتب را جمع می‌کنند و به آقای منتظری می‌گویند:
    ولایت‌فقیه نوشتنی نیست، فهمیدنی است.

    بعد که از ایشان می‌پرسند:
    آقا چرا ایشان را تأیید نکردید، مگر شخص دیگری هم می‌تواند؟
    می‌فرمایند:
    نظر ما سیدعلی خامنه‌ای است.
    آقای بهاءالدینی فرموده است:
    البته هیچ کس حاج‌آقا روح‌الله نمی‌شود،
    ولی آقا سیدعلی خامنه‌ای حقیقت ولایت‌فقیه هستند و رهبر.
    از همه به امام نزدیک‌تر است.
    کسی که ما به او امیدواریم، آقای خامنه‌ای است.
    شما از ما قبول نمی‌کنید، ولی این دید ماست،
    نزد ما محرز است آقا سیدعلی خامنه‌ای رهبر آینده هستند.

    قبل از ریاست جمهوری آقای خامنه ای،
    روزی آقای خامنه ای به بیت حضرت آیت‌الله العظمی بهاءالدینی می‌روند.
    آقای بهاءالدینی می‌فرماید:
    خورشید لحظه‌ای تابید و رفت.



  • کلمات کلیدی :
  • » موسی مباشری
    »» نظرات دیگران ( نظر)
    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های سایت
    17 توصیه امام خامنه ای حفظه الله برای امر به معروف و نهی از منکر
    اقتصاد مقاومتی
    پیام قرآنی 1
    اطلاعیه ستاد توزیع عادلانه یارانهها
    نماز شب و روزجمعه
    یاس از مردم
    پیام هفته بسیج
    8 آبان؛سالروز شهادت حسین فهمیده
    وحدت
    عمامه عاریتی؟!.
    آئین تکریم
    پنجاه خصلت از خصوصیات اخلاقی پیامبر اکرم (ص)
    عیب مرا به من بگو
    حسد
    از امریکا و انگلیس واکسن نخرید
    [همه عناوین(484)][عناوین آرشیوشده]

     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 94  بازدید
    بازدیدهای دیروز: 39  بازدید
    مجموع بازدیدها: 469595  بازدید [ صفحه اصلی ]
    [ وضعیت من در یاهو ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ مرکز ]
    [ درباره من ]

    » پیوندهای روزانه «
    » ===== دسته بندی یادداشت ها «
    » آرشیو یادداشت ها «
    حدیث

    سیب تم

    » اشتراک در خبرنامه «
     

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین


    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    قالب میهن بلاگ